Ból nad miednica

Dzień dobry. (Pytanie do lekarzy ortopedow, neurologów itp.kto ma choćby najmniejszy pomysł, proszę o pomoc ?)
Mój tata od ok.3 lat zmaga się z okropnym bólem w lewym boku lekko nad miednicą. Ból promieniuje mu na całą lewą nogę, która drętwieje, choć nie zawsze. Ból jest ciężki do zniesienia, przez co kuleje. Ciężko jest mu się położyć ponieważ wtedy boli mocniej niż podczas chodzenia.
Ma wykonane wszystkie badania, ponieważ był u swojego lekarza rodzinnego, który wysłał go do ortopedy, neurologa itd, ma zrobione zdjęcia rentgenowskie oraz rezonans magnetyczny, które niczego nie wykazały. Dostał serię zastrzykow u ortopedy, leki, miliony leków, które jedynie łagodzą ból.
Był u ortopedy, który wyciągał/nastawial mu kręgi, ale nic to nie dało.
Podejrzewano rwę kulszową, ale tata może normalnie bezboleśnie podnieść nogi do góry i nie ma innych objawów wskazujących na rwę, więc zostało to wykluczone.
Odwiedzil lekarzy w Nysie, Opolu i Wrocławiu i nikt nie wie jak pomóc. Na dzień dzisiejszy od ponad roku bierze leki przeciwbólowe przepisane przez lekarza, ale choroba nie ustępuje.
Proszę o pomoc.

Dzień dobry,

ból nad miednicą – niestety nie wiem co może być przyczyną takich dolegliwości. Jeżeli były wykonane wszystkie badania i konsultacje u wielu specjalistów uważam że pacjenta należy skonsultować u dobrego internisty lub zdiagnozować w oddziale chorób wewnętrznych.

z poważaniem

lek. med. Ring Rafał