Dołącz do nas! Oferta pracy: Specjalista ds. Administracyjnych – Sekretariat Zarządu

0

Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Region: śląskie

Wymagania na stanowisku:

  • umiejętność budowania trwałych relacji z klientem/pacjentem oraz współpraca z kontrahentami
  • umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji
  • znajomość biurowych programów informatycznych
  • umiejętność pracy w stresie
  • umiejętność pracy w grupie
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów w języku polskim i angielskim
  • zapewnienie płynnej obsługi połączeń telefonicznych i korespondencji mailowej
  • zarządzanie i archiwizowanie dokumentów Przedsiębiorstwa
  • dbanie o właściwy wizerunek firmy

Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy zatrudnienie w stabilnej i rozwijającej się firmie, konkurencyjne wynagrodzenie stosowne do zakresu obowiązków. Możliwość awansu i rozwoju.

Prosimy o przekazywanie aplikacji poprzez formularz aplikacyjny poniżej lub Kontakt: kariera@lukasza.pl  Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Szpital św. Łukasza S.A. z siedzibą w Bielsko-Biała.”

Przekaż dalej

O autorze

Redaktor naczelna

Administracja serwisem iOrtopedia.pl

Skomentuj